ממשיכים להוביל בסטנדרטים גבוהים לטובת המטופלים

עפר גדנקן No Comments on ממשיכים להוביל בסטנדרטים גבוהים לטובת המטופלים

הנהלת מכבי בבני ברק ערכה סיור למידה מקצועי ב'אסותא' רמת-החייל

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כחלק מקבוצת מכבי, בכירי אסותא אירחו את הנהלת מכבי בבני ברק לסיור מקצועי, אשר במסגרתו שמעו על רפואה מותאמת אישית ועל המטופל במרכז ועל השירותים עבור חברי מכבי הנדרשים לטיפולים ובדיקות בבית החולים. גב' מיכל פרינץ-מנשה, ראש אגף שירות וחוויית המטופל באסותא מרכזים רפואיים, הציגה בפניהם את הייחודיות של מרכזי אסותא כמובילים את רפואת המחר עם ראייה צופה פני עתיד ששמה את המטופלים במרכז עם התאמה אישית. חברי מכבי יכולים לקבל את רוב שירותי אסותא ללא טופס התחייבות. מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "חברי מכבי זכאים למעטפת מלאה של שירותי בריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

בסיור מקצועי שנערך באסותא רמת החייל, תל אביב, השתתפו הנהלת מרחב בני ברק במכבי. המשתתפים סיירו במחלקת דימות של בית החולים – מהגדולים והמשוכללים בישראל. בסיור השתתפו מטעם מכבי מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, סגן מנהל מרחב בני ברק ר' יוסי בינדר, סגנית מנהלת מרחב בני ברק גב' פייגי מרנשטיין, מנהלת בריאות האישה גב' שושנה אמינוב ומנהלת שירותים טלפוניים גב' ציפורה אלתר.

את הסיור ליוו מטעם אסותא, רב מרכזי אסותא הרב חיים יצחק פלדמן, ראש אגף שירות וחוויית המטופל באסותא גב' מיכל פרינץ-מנשה ומנהלת שירות וחווית המטופל באסותא ברמת-החייל גב' נועה סידי. הם הציגו את השירות הייחודי שמקבלים המטופלים באסותא, את הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ואת החזון של אסותא להוביל את רפואת העתיד כבר היום עם רפואה מותאמת אישית וגישה הרואה את המטופל וצרכיו במרכז. כחלק מכך, הדגישה פרינץ-מנשה, מופעל שירות ייחודי שתפקידו להבטיח את חוויית המטופלים ולספק עבורם את מלוא היחס לו הם זקוקים לקראת הליך רפואי או במהלכו.

בין היתר,  יכולים חברי מכבי לקבל את רוב שירותי אסותא ללא התחייבות. אפשרות זו חוסכת זמן ומאפשרת נגישות גבוהה לקבלת טיפולים וביצוע בדיקות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "חברי מכבי זכאים למעטפת מלאה של שירותי בריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כחלק מתפיסת שירות רחבה המציבה את החברים במרכז. מרכזי אסותא ידועים בסטנדרטים הגבוהים של שירותי הרפואה הניתנים בהם, כאשר חברי מכבי יכולים לקבל את השירות באופן נגיש. אני מודה לרב מרכזי אסותא הרב חיים יצחק פלדמן, לראש אגף שירות וחוויית המטופל באסותא גב' מיכל פרינץ-מנשה ולמנהלת שירות אסותא ברמת-החייל גב' נועה סידי על הסיור המקצועי המהווה עדות לשיתוף הפעולה ההדוק בין הצוותים".

ראש אגף שירות וחוויית המטופל באסותא, גב' מיכל פרינץ-מנשה: "שמחנו לארח את הנהלת מכבי בני ברק בבית חולים 'אסותא' רמת החייל ולהציג את תפיסת חווית המטופל כמרכיב מרכזי ברפואה טובה. ולהיות עבור המטופלים שלנו ברגעי האמת. אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה המקדם את תפיסת השירות".



0 תגובות